Njutbart

(null)

Så mycket i livet är annorlunda nu, och så väldigt mycket är mycket bättre än förut. Ungefär så kan man sammanfatta livet just nu. Känner mig gladare, mer kreativ och med ett sunt självförtroende kliver jag framåt. Höst, vår och vinter har bjudit på flera roliga uppdrag och jag jobbar med både privata bostäder och företag just nu. Livet är verkligen mer mångfacetterat, väsentligt mer innehållsrikt och på alla plan gladare, mer livsbejakande än när jag levde i ett tämligen destruktivt äktenskap. Nu njuter jag av livet som ligger framför mig som ett smörgåsbord av möjligheter. Att inte sitta fast i gamla rutiner, inte behöva anpassa mig efter oerhört starka åsikter eller skeva föreställningar. Att fullt ut kunna vara JAG utan kritik eller falska  föresatser.  Det mina vänner, är ren och skär glädje och livet är njutbart på ett sätt jag inte upplevt på länge. 

Igår kväll bjöd jag över vänner på middag och kvällsdopp i sjön intill. En underbar sommarkväll att minnas!