Härliga adventstider!

Jag har biffat upp adventspyntet ytterligare. Mina hyacinter har nästan slagit ut, och kommer bli perfekta till på söndag - helt enligt plan alltså. Jag var ute i förrådet och hämtade in ytterligare saker, bland annat små ljushållare i glas som blir otroligt fina att sätta i blomgrupper. De här köpte jag för ett par år sedan på Ulriksdals trädgårds julmarknad. De har helt otroliga saker där, som inspirerar och lockar till julpyntande. Om du har möjlighet; åk dit och njut av maten på deras café och låt dig inspireras! Du kommer inte att bli besviken!
 
 
 
De här fina änglarna köpte jag på Svenskt Tenn för ett par år sedan. De främre värmeljushållarna är Skultunas fina serie.
 

Jag fick inspiration till den här ljuslyktan från Pinterest förra året. Busenkelt att fixa med en enkel ljusslinga och en massa julgranskulor. Jag blev så nöjd att jag beslöt att använda den i år också.